I'M BACK!

Tää blogi siis suljettiin joksikin aikaa, koska alle 14-vuotiaat ei saa tällästä kirjoittaa, kuka taas luki säännöt huolella... Mutta nyt olen 14-vuotias ja palannut!

Fiilis tällä hetkellä: masentaa. Tekis mieli mennä ulos hukuttautumaan, tai siis kävelemään tonne lumeen pimeyden keskelle, mutten osaa irtautua tästä koneesta kun löysin just Dead By Aprilin ♥ Kauhee yleinen sählinki tosta jutusta, muttei se oo päällimmänen syy siihen että masentaa. Vaan se, että mun epäilykset osoittautuivat todeksi, oon kahdelle mun kaverille vaan ns. varakaveri. Ja huomenna pitäs mennä kouluun esittämään ihanaa ystävää jota ei, ei tietenkään, haittaa ne oharit jotka ne mulle teki. Sehän on ihan luonnollista että unohtaa sellasen sopimuksen ja tälläsen mitäänsanomattoman kaverin, joka ei merkkaa mitään kellekkään! Ihan normaalia. Ei, ei tarvi pyytää anteeksi!

Ah masennusta. Mulla on ihan tajuttoman yksinäinen olo.

...mä en jaksa.

 Voisinpa mä oikeesti vaan mennä ulos, kaatua hankeen ja jäädä siihen. Dead By April sois taustalla. The end.