Yritän jatkaa.

9. Mä en kai ole kovin iloinen ihminen. Tai en mä tiedä. Mun perusilme on sellainen suupielet alaspäin-pokerface. Tai kyllä mä löydän toisinaan elämästä paljonkin iloa... Nyt ei ole hirveän onnellinen fiilis.

10. Oon kuulemma tosikko. Mulle on kerrottu se nyt kaks kertaa. Tai no toisaalta, jos se tarkoittaa että on tosikko jos levykauppa Äxän ikkunassa oleva "sinä olet kakkapylly"-kyltti tai youtuben loppumattomat mukahauskat videot ilman minkäänlaista pointtia eivät jaksa naurattaa, oon mieluummin tosikko. Kyllä mä tiettyjen ystävien seurassa nauran paljon... Tahaton komiikka tai tilannehuumori hauskuuttaa enemmän.

11. Käytän netissä joskus hymiöitä vaikkei hymyilyttäis yhtään. Aika useinkin. Esim. edellisen postauksen vika kohta.

12. Pukeudun sillä tavalla kuin haluan, eli en tosiaankaan ole millään lailla muodin orja. Ostan vaatteeni pääasiassa kirpputoreilta.

13. Mun lempimusatyyliä on vaikea määritellä. Lempibändit tällä hetkellä on My Chemical Romance ja Skillet. Se mitä kuuntelen riippuu fiiliksestä.

14. Mä en pidä hiljaisuudesta paljoakaan. Hiljaisuudessa on vaan mä ja mun ajatukset ja mun ajatukset, jotka kertoo mulle että mä en ole tarpeeksi hyvä ja muistuttaa kaikista virheistä joita oon ikinä tehnyt. Eri asia jos oon hiljaa yhdessä jonkun muun kanssa, hiljaisuus on erilaista jos ei oo yksin.

15. Mietin aina toisinaan, että tarvisin mun elämälle tarkoituksen. Mulla ei oikein ole sellaista, tai no joskus mä mietin että se olis rakastaa ihmisiä mun ympärillä, mutta mitä hyötyä siitä on kun en käyttäydy niin että ne ihmiset ymmärtäis olevansa rakastettuja? Mä tarviin jonkun projektin, jotain, mitä vaan, haluan tuntea oloni hyödylliseksi.