Ja mitenkäs helsvatussa muka piirrän ruutukuvioisen paidan, joka on rutussa?!? En hallitse tätä.

Mietin muuten, mitä ihmettä Suosikki-lehdelle on tapahtunut. Sehän on nyt tollanen samanlainen teini-ihkutuslehti kuin noi kaikki muutkin. Tvailaittia koko lehti täynnä ja kristen stevart kannessa. Pukeutumisvinkkejä: näin ostat gina tricotista samanlaisen paidan kuin kaikilla muillakin! Ja eikös ton pitäny olla sellanen sukupuolineutraali lehti? Tyttöjen juttuja tossa nyt ennemminki on. Aika hassua, se kun kuitenkin oli järkevin nuortenlehti. Ja noi vanhat numerot mitä mulla on tuolla kaapissa on aika hyviä ja niissä on luettaviakin juttuja.

On muuten ärsyttävää miten aina, jos mainitsen jonkun ihmisen useammin kuin kerran, ihmiset olettaa heti että olen ihastunut tähän tyyppiin. Huokaus. "Sähän puhut siitä koko ajan!!1"

Ois kiva jos olis viikonloppu, mutta en mä vieläkään oota sitä silleen ihmeemmin. Ehkä mulla on tällänen fiilis vaan siksi etten oo koskaan aiemmin ollu minkäänlaisilla festareilla.

Kahen seuraavan viikonlopun ajaksi äiti anto kai kotiarestia, vaikken ole tehnyt mitään. Tai siis ei se sitä noin ilmaissut, vaan "sinun täytyy viettää aikaa kotona, kun olet ollut joka viikonloppu jossain". Logiikka? Mitä kummaa se hyötyy siitä, että mä istun yksin huoneessani sen sijaan, että oisin kavereilla tai jossain? Ja kun arjesta on tullut näin harmaata, viikonloput on ne ainoa väriläikkä. Mutta eeei, saankin viettää viikonloppuja yksin, seuraa kaivaten ja saamattomana dataten. Ja valitusta kuunnellen. No, tulee ehkä ainakin nukuttua pitkästä aikaa sitten. Jotain positiivista tossakin.