Viikonloppu, nyt lähetään nostaa maljaa!

 
Ei lähetä. Aargh oikeasti, miksi? Miksi? MIKSI?! Miksi myös mun kiiltokuvamielikuvat romuttuu niiden ruusunpunaisten mielikuvien lisäksi? Miksei ihmiset oikeesti vois olla sellasia ku minä ja kaveri (jonka kanssa havaittiin että seuriksen bändin (kiiltokuvapojaksi luulemamme) keulakuvakin polttaa ja siis tuhoaa äänensä -> me kaks mentiin Heseen syömään suruumme ja hoimme koko ajan tätä samaa kysymystä), tälläisiä kilttejä pikku piiperöitä joiden pahin asia mitä koskaan on tehty on joku yöllinen saladataus tai kemiantunnilta lintsaaminen tai se että piirsi tokaluokkalaisena tikulla aarrekartan koulun seinään. 
Onko se niin, että jos nykyään haluaa pysyä piireissä ja hyvänä tyyppinä, pitää juoda tai polttaa tms? Tää tilitys nyt kuulostaa varmaan äärimmäisen lapselliselta, mutta tulee ainakin suoraan sydämestä. Perustan jonkun Kilttien Lapsosten kerhon, johon saa tulla vain jos on tälläinen maailman kiltein taapertaja kuten minä. Jäsenmäärä pysyisi varmaan ikuisesti yhdessä henkilössä (joka olisin minä).
 
Oonko mä vain lapsellinen kun ajattelen näin?