Heipatirallaa. Anteeksi että oon niin hirmuisesti epäaktivoitunu tässä taas, mutkun mutkun. Ei mulla oikeen tunnu olevan tänne mitään kirjotettavaa. Tuskin teitäkään kiinnostaa lukea joka viikko niitä samoja "ikävöinikävöinikävöin" "näinhänetnäinhänetnäinhänet!!<3<3" "awww <3<3" ja "yhyy ei se musta tykkäää ;_;" päivityksiä :'D 

Joululahjalista:

Eli

1. sinä

2. sinä

3. sinä

On se yksipuolinen ihastuminen hassua. Tai siis sen yhden teorian, jolla nää päätteli miten ihastumisen ja rakastumisen erottaa, perusteella mä olen kyllä rakastunut, jos nyt tälleen parin kuukauden aikana ehtii rakastua... Luulisi, että mä tekisin kaikkeni, jotta tämä tunteiden kohde havaitsisi tämän, mutta nääh. Mieluummin pysyn ystävänä kuin pilaan kaiken. Mua vaan pelottaa, kun... kun se ihana on niin eläväinen ja kaunis ja hymyileväinen ja ulospäin suuntautunut. Pelkään, että se löytää jonkun toisen. Jota itse rakastaa niin että sydämeen sattuu, ja tää toinen rakastais takaisin. Samalla mä toivon että näin kävisi, että mä tajuaisin ettei mulla oikeasti ole mitään mahdollisuuksia tai minkäänlaista oikeutta ees yrittää olla hälle se joku, kun on niin selvää ettei se välitä musta kuin kaverina. TURHAUTTAAA