Aika jees viikonloppu takana, yökyläiltiin parin kaverin kans neljännellä kaverilla. Hassua kun on joka viikonloppu jotain, ihan tulee sellanen tunne että mulla on elämä. Ensi viikonloppuna tosin ei oo tiedossa mitään, en voi asennoitua viikkoon silleen "viikonloppu tulee kohta!". Noh, ainahan mä voin odottaa niitä päivinä joina nään tän erään ihmisen. Äh, mulla on niin epävarma olo.

Piti mennä tänään mummille, mutta kun soitin, hän sanoi olevansa sairaalassa. En oikein saanut syystä selvää, liikenteen melu oli niin kova. Iskäkään ei tiennyt mitään tälläisestä, joten mua vähän huolestuttaa. Toivottavasti ei mitään vakavempaa. Soitan varmaan kohta uudelleen.

Höpö olo. Pläöääh. Tulkaa joku halimaan mua ja tuomaan jotain söpöä hyvää syötävää. Kiitos. Ehkä sekoan jos vielä kuuntelen tätä jonkun randomin "longing" playlistiä youtubesta ja samaan aikaan seikkailen weheartitissä sydämettämässä siirappisokerisia kuvia.