Moi. 

Enpä oo päivittäny pitkään aikaan. Tässä kuussa kertaakaan. Ei oikein oo innostusta, oon purkanu jutut... no en oo kyllä ees piirtäny kauheesti. Mä en oo purkanu  mun fiiliksiä oikeen minnekään pitkään aikaan. Jos joku kysyy mitä mulle kuuluu, vastaan vaan jollain pintapuolisella jutulla, kuten "tein just äsken joulukortteja". No, ei mulle oo mitään suurensuurta ja mullistavaa tapahtunukkaa. Tai mulla on vaan ollut niin kiire, etten oo ehtiny miettiä kauheesti tai ahdistua mistään tai ilostuakkaan suuremmin.

Jouluaattoon on enää alle vuorokausi, muttei yhtään tunnu siltä. Mun aatto tulee oleen ihan erilainen kuin yleensä, enkä mä näe lumiukkoa tai joulurauhan julistusta. Harmittaa vähän, mutta voihan niitä sitte ens vuonna katella.

Mulla ei kyllä ollenkaan oo joulufiilis, tuntuu että siitä tuli vaan kulutusjuhla ja mässäillään nälänhätää kärsivien kustannuksella. En mä oikeastaan tarvisi lahjojakaan, kaduttaa kun menin pyytämään sitä kallista piirtopöytää. Ei meillä oo varaa sellaseen... Jos ne nyt hankkii sen mulle niin nolottaa ihan älyttömästi. 

Löysin Espritiltä yhen täydellisen talvitakin, mutta kun se maksaa satakuuskymppiä. Ihan älyttömän kallis. Vaikka mä maksaisin ite kaheksankymppiä säästöistä, se ois silti kallis porukoille... Ehkä mä vaan sinnittelen tällä entisellä, vaikka se on ihan kulahtanu ja lyhyt. Tuleepas tällästä tekstiä kuin oltais ihan vararikon partaalla! Ei nyt sentää, kyllä täällä pärjäillään.

Mulla on aika tyhjä olo. Ja sellanen että haluun mennä kirkkoon(?).