18. En harrasta mitään erityistä urheilulajia, mut saan yleensä paljon hyötyliikuntaa. Kävelen tai pyöräilen kaikkialle. Nyt mulla on ollut niin kiire ja on laiskottanut, niin oon lähiaikoina mennyt vaan bussilla. Lupaan vähän ajan päästä heittää bussikortin nurkkaan.

19. Mulla ei ole toiveammattina. Pienenä halusin laulajaksi, opettajaksi tai näyttelijäksi... Leipurikin oli haaveissa vähän aikaa sitten. Nyt mä en yhtään tiedä. 

20. Meen ensi kesänä isoseksi riparille! Ihan mahtavaa. En vielä tiedä millaselle riparille, niitä ei oo julkistettu vielä. Toivottavasti siellä tulee olemaan yhtä hauskaa kuin meidän riparilla.

21. Käytän aina eriparisukkia. En erikoisuudentavoittelun takia, vaan ihan vain ja ainoastaan siksi, että ne sukat on ihan sekaisin siellä korissa tai pyykkikone on syönyt sukilta kaverit, ja mulla on aina kiire, ni tempasen vaan ne päällimmäiset sukat sieltä.

22. Mulla on liikaa mekkoja. Kaappi täynnä niitä. Enkä kaikkia niistä oo käyttänyt kertaakaan. Mekot on kai se mun pahe; vaikka tiedän, että mulla on niitä niin paljon, löydän niitä aina kirppareilta ja ostelen lisää. Mun lempimekko on sellanen pystyraidallinen ja aion laittaa sen kevätjuhlaan, kun mennään hakeen tokarit sieltä edestä.

23. Mulla on neljät ihmisten ilmoilla käytettävät kengät; kuluneet mustat tennarit ja kolmet mustat korkokengät. Yhdet kesäjuhliin sopivat, yhdet talvikengät ja yhdet sellaset syksysäähän sopivat. Muita mun kenkiä on keltaiset kumisaappaat, vihreät liian pienet feikkicrocsit, unkarilaiset sellaset vaan nilkkaan ulottuvat ruskeat gladiaattori(?)-sandaalit, joiden remmit on kokonaan peitetty helmillä, joista ainaki puolet on pudonnu pois ja joiden pohja aina irtoaa ja liimaan sen uudestaan, harmaat vaelluskengät tai mitkälie ja mustat ballerinat niittikoristeilla. Tarvisin jotku kivat talvikengät, joissa ei ois korkoa...

// wou, 31! *halii halijoita* lukeeko joku teistä oikeasti tätä?