Heeei. Loma on jo loppumaisillaan ja mä vasta sain unirytmini sotkettua kunnolla. Oonko mä nyt sitten saanut kerättyä voimia kevättä varten? Nukkunut mä ainakin oon, yleensä vaan sen päivän valoisan ajan yli. Tarviin D-vitamiinia. Onneksi sitä saa auringon lisäksi myös purkista. 

Tän loman aikana saatu aikaseks? Ööh. Ostin sadankolmenkympin talvitakin (!!!! järkyttävä summa ja se oli vieläpä alessa, kauhistuttaa itseä moinen tuhlaaminen, mut toisaalta se on täydellinen), siivoilin huonetta, koukutuin Supernaturaliin, vietin aikaa tärkeiden ihmisten kanssa (mutta liian vähän), piirsin Jensen Acklesin, kävin leffassa, söin vähän enemmänkin kuin riittävästi... Aika perus loma. Olis nyt elämyksellisempääkin voinut olla, mutta kyllä tää oli ihan mukavaista. 

Mietittiin tossa vuoden vaihtuessa kaverin kanssa, että joskus vielä mennään viettään uusvuosi New Yorkissa. Se leffa innosti, New Year's Eve (teemaan sopivasti) kun käytiin katsomassa. Ei nyt mikään erityisen loistava leffa, mutta semmonen ihan viihdyttävä. Löyty sieltäkin jotain viisauksia:

"Because that's what New Year's all about: getting another chance. A chance to forgive, to do better, to do more, to give more, to love more. And stop worrying about 'what if' and start embracing what would be."

Tilaisuus antaa anteeksi, tehdä paremmin, tehdä enemmän, antaa enemmän, rakastaa enemmän. Lakata murehtimasta 'mitä jos'... 

Mä aion ainakin yrittää antaa kaikkeni tänä vuonna. Ottaa asiat rennosti mutta kuitenkin pitää pallo hallussa; tehdä enemmän työtä kaiken eteen, sanoa niitä asioita jotka oon vaan yrittänyt piilottaa. Päästää irti ja antaa mennä, katsoa mitä siitä seuraa. Miettimättä 'mitä jos'.

 

Mahtavaa vuotta 2012!