Heipskukkuu ja heippatirallaa, ja anteeksi, kun olen näin pahasti laiskistunut tämän blogin kirjoittamisessa. Olen purkanut kaiken luovuuden ja kirjoitushalunkin piirtämiseen... Enkä senkään kanssa ole saanut mitään aikaiseksi. Yritän opetella piirtämään ihmisiä kunnolla, sellasen Anatomia piirtäjälle - kirjan avulla. Koulussa on parempi samantyyppinen kirja, tahtoisin vaan mennä sinne piirtämään.

Tänään pikkusisko pitää synttärit, voi ei... Suunnittelin lukittautuvani huoneeseeni ja ryöstäväni välillä jotain ruokaa. Kotitonttuilin (raadoin keittiössä) eilen koko päivän, niin ajattelin ettei minun tänään tarvitsisi tehdä mitään. Hah, turha luulo. Mua ollaan koko ajan käskyttämässä ties mihin hommiin. Kohta pitäisi mennä päällystämään se leipomani prinsessakakku marsipaanilla.

Oon hukannut koko viikonlopun jonnekin. Oon vaan lojunut. Mitäköhän mä oikeasti oon tehnyt? Ruokaa. Ja leiponut. Lukenut pari sivua Tuntematonta sotilasta (koulun pakkolukeminen). Piirtänyt jotain suttua. Roikkunut netissä. 

Argh, ulkona paistaa aurinko! Miksi ihmeessä tässä on nyt ollut tälläisiä kesäsäisiä päiviä, eikö syksyn pitänyt jo tulla? Sateet, myrskyt, kylmyys ja huurre aamulla nurmikossa, tuuli vonkumassa talon nurkissa, pimeys ja kylmyys... Näitä asioita on jo ikävä. Hassua, kaipaan kunnon syksyä ja talvea.

Äh, taidan mennä takaisin piirtämään.