Oaaargh. Että osaakin olla.

Kiva päivä tänään! Ensin isoskoulutusta, sitten kirjastoon kavereiden + Hänen kanssaan, yhdessä syömään (oli muuten ihan älyttömän hauskaa!!) ja sitten leffaan katsomaan Sherlock kakkonen. Oli muuten hyvä leffa, suosittelen!

... Se leffaseura vaan. Istuin siinä Hänen vieressään, ja graah, ihan vaan ärsyttääkseen tämä sitten toisti useita kertoja että näytän ihan eräältä elokuvan rumalta mieshenkilöltä, ja korosti eri piirteitä jotka muka olivat samanlaisia kuin minun. Lopulta olin niin ärsyyntynyt, että olin suurinpiirtein valmis karkaamaan toisen kurkkuun kiinni; huitaisinkin pari kertaa ja tää vaan nauroi. Siinä kettuuntuneena istuessa tuli kyllä hiljaa itsekseen mietittyä että miksi ihmeessä mä rakastan tota... 

Leffan loputtua läimäisin häntä nenälle ja kiitin kohteliaisuuksista. Toivottavasti nenää särkee ja muistelee minua. Paskiainen. Aivan helvetin ärsyttävän ihana paskiainen.