Olipas tänään kiva päivä! Riparipäivä (:

Tutustuin ihmisiin, uudistin käsitykseni eräistä (positiivisempaan suuntaan), nauroin ihan järjettömän paljon, kävin uimassa  monta kertaa...

+ TOTTAKAI sähläsin enemmän kuin laki sallii. Siel on yks hyvännäkönen tyyppi niin hihi, yritin puhua sille ruokalassa -> sönkkäsin jotain epämäärästä. Se oli sillee wtf ja kaveri silleen hyvä rosa ja mä olin sillee EH nii tota joo eikä mul ees ollu mitään järkevää asiaa sille........ jaja sit nauroin yhes jutus kavereiden kaa niin paljon et niitä poikia selkeesti hävetti meidän puolesta (istuivat meidän pöydässä) ja sit myöhemmi ryssin sen eessä yhissä portaissa ja olin sillee "EEEI SATTUNU!" ku kaveri kysy ja sit ryssin uudestaa :DD: failll. ja sitte ne tuli vastaa ku me mentii uimaa ja menin siinä hyllyvine reisineni ja joooo ja hm tällästä oon ihme sählä.

Sit kirjotin sellaseen tussitauluun tussilla, joka ei lähtenytkään, ja hinkkasin sitä sit ties kuin kauan KÄSIDESILLÄ. XDDD:

ja hm joo oon tyhmä mut kivaaaa oli!