Oonko tyhmä vai tyhmä, klikkasin vahingossa oman blogin seuraa blogia - nappia. No joo mutta moi. Ei siitä kuvajutusta vissiin tullutkaan mitään, oon senkin suhteen niin laiska että huhhuh. 

Öhh. Mulla on ihan ihmeellinen fiilis, vähän niin kuin monta fiilistä päällekäin. Aika hysteerinen olo. Mua naurattaa kaikki ja istun tässä koneella ja hihitän kaikelle ja voi olla että pää kohta poksahtaa. Tai sitten sitä ennen tulee sellanen angsti, kun tajuan että isoskoulutusleiri loppui jo.

Siis tolta edellä mainitulta iskoleiriltä just saapuilin. Oli kyllä ihan mahtavaa, se fiilis kun tuntee kuuluvansa johonkin ♥ Ja ne ihmiset. Apua, ne ihmiset. Me meidän riparilaiset majoituttiin suurin piirtein samaan huoneeseen ja sen lisäksi huoneessa nukkui myös eräs "ylimääräinen" ihminen. Ja mä sitten kai menin ihastumaan yhteen näistä ihmisistä tuolla. Ja ei, meillä ei nukkunut tytöt ja pojat samassa huoneessa. Tai no siis öö ö en tiedä oonko ihastunut vai mitä ihmettä... Yks sellai hetki kun oltiin kahdestaan mun teki jotenkin kauheesti mieli suudella tätä tyyppiä, ja sit näin unta että se olis tullut mun viereen nukkumaan kun mua pelotti. Ja seuraavanakin yönä näin unta siitä. Ja asdfh ahdistaa, sain juteltua tästä yhelle mun parhaista ystävistä joka oli siellä kanssa, onneksi, ja tuli hetkeksi parempi olo, mutta mitä jos tää on sellanen yhtä ohimenevä kuin se edellinen ihastuminen, jonka seurauksena aloin karttaa sitä ihmistä johon olin tykästynyt ja pitämään häntä miltei inhottavana? En mä tahdo menettää tätä lupaavaa alkavaa ystävyyssuhdetta vaan sen takia, että mulla on randomisti tälläsiä tyhmiä fiiliksiä. Nyt kun mä kirjoitan tätä, mua ahdistaa että joku irl-tuttu ihminen lukee tätä ja sit vuotaa kaikille tän jutun ja sit tapahtuu kauheuksia, mutta mun on nyt vaan pakko edes yrittää purkaa tätä ihme fiilistä. Ja sitten musta välillä tuntuu että ollaan tän ns. ihastuksen kohteen kanssa ihan eri tasolla ja asdfgga meen syömään pääni kun en osaa